Comandă telefonic
Facturare – Plata
10.1.
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.carpethouse.ro includ T.V.A.
conform legislatiei in vigoare.
10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in
fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile
si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate
informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce
contine Bunuri si/sau Servicii vandute de SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL, precum şi pentru orice alte plati
aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in
Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail
mentionata de Cumparator in Contul sau.
10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului
ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din
Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei
Comenzi, existente in Cont.
10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau,
va detine o evidenta a facturilor emise de SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL, putandu-le salva si arhiva la
randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca
facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre SC.
GLOBAL CARPET HOUSE SRL in Contul sau prin intermediul postei electronice, la
adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48
(patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa
de mail: office@carpethouse.ro
10.8 Datele
cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi
accesibile SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL. si nici nu vor fi stocate de
catre de SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL sau de catre procesatorul de plati
integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o
alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a
cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi
informat, anterior introducerii datelor.
Entitatea autorizata sa presteze servicii de stocare a datelor de card este
RomCard, lider în furnizarea serviciilor privind tranzacţiile cu carduri
bancare, din România.
10.9. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
Obțineți cele mai recente actualizări despre produse noi și vânzări viitoare
Thanks for subscribing!
This email has been registered!