Conditii pentru returnare a produselor la SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL
Potrivit dispozitiilor OUG 34/2014 privind protectia consumatorului la incheierea si executarea contractelor la distanta: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". In cazul in care doresti sa returnezi produsele achizitionate, SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL iti garanteaza termenul de retur prevazut prin lege, si anume 14 zile de la primirea produsului.
Solicitarea returului:
Notificarea deciziei de retur se va face prin completarea formularului de retur aflat in "Contul meu > Returnare produse" sau printr-un email la adresa office@carpethouse.ro.
Dupa completarea formularului de retur sau transmiterea emailului de retur, la adresa mentionata mai sus, produsul in cauza trebuie sa ajunga la Furnizor in termen de 14 zile calendaristice. Furnizorul verifica aspectul fizic si functional al produselor returnate in termen de 14 zile de la data achizitiei si va informa Clientul cu privire la starea acestora.
*Completeaza Formular de Retur
Conditiile privind solicitarea returului
In conformitate cu OUG 34/2014, clientul (persoana fizica) care doreste sa isi exercite dreptul de retragere si retur, trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:
- Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare sub aspect fizic si functional cum a fost la data cand a fost receptionat in baza comenzii facute on-line.
- Clientul trebuie sa raspunda pentru diminuarea valorii bunului, datorata utilizarii acestuia intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii caracteristicilor si modului de functionare.
- Furnizorul poate retine o suma de bani echivalenta cu costurile de reconditionare a produselor returnate cu deficiente de aspect, functionare sau ambalaj incomplet, deteriorat excesiv sau lipsa a acestuia. Aceasta suma este stabilita de catre SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL, in urma analizei produselor returnate de catre client.
- Clientul poate renunta la decizia de retur si dupa ce produsul returnat a intrat in posesia Furnizorului. In acest caz costurile de returnare sau relocare a produsului sunt in atributiile Clientului.
- Produsul sa aiba etichetele specifice de identificare intacte;
- Produsul sa fie insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, inclusiv ghid de intretinere;
- Produsul sa nu prezinte deteriorari de aspect fizic sau functional;
- Produsul sa nu aiba urme de utilizare (resturi alimentare, praf, pete, taieturi, gauri, feston deteriorate, etc).
Modalitati de realizare RETUR
- Clientul are posibilitatea de a solicita returul si RESTITUIREA contravalorii bunului achitat, suportand TAXA DE RETUR;
- Clientul are posibilitatea de a solicita returul cu SCHIMBUL DIMENSIUNII PRODUSULUI achizitionat sau SCHIMBUL CU ALT PRODUS; in acest caz clientul va suporta TAXA DE RETUR, urmand ca taxele de transport ale produsului inlocuitor sa fie asigurate de catre Furnizor.
DE RETINUT!!!
- TAXA DE RETUR ESTE SUPORTATA DE CATRE CLIENT!
-
SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptarea returului in cazul returnarilor repetate (mai mult de doua retururi repetate pentru acelasi tip de articol, model de produs si dimensiune).
- Produsele expediate prin intermediul curieratului trebuie sa fie returnate OBLIGATORIU cu optiunea de "Deschidere colet la livrare" pentru a permite furnizorului sa verifice continutul si aspectul fizic al produsului returnat. In cazul in care produsele returnate nu beneficiaza de aceasta optiune, ne rezervam dreptul de a refuza receptia acestora.
- Expedierea produsului ambalat necorespunzator, care duce la deteriorarea acestuia pe durata transportului, atrage in totalitate raspunderea expeditorului.
Returnarea produselor neconforme:
Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:
Produs care nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport
- pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre furnizorul mentionat in factura (SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL).
- Produse livrate gresit (nu corespund ca articol, model sau dimensiune cu produsul comandat de catre client). Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Furnizor, respectiv SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL.
Situatiile in care nu se pot returna produsele achizitionate on-line:
- Produse realizate si aduse pe baza de "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre client si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti).
- Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
- Produsele care prezinta urme de uzura (resturi alimentare, praf, pete, taieturi, gauri, feston deteriorate, etc).
Mentiuni speciale:
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului de catre Furnizor.
Returnarea banilor:
Returnarea banilor se efectueaza numai daca produsul a fost achitat de catre client si returnat la Furnizor in termenii precizati de lege (OUG 34/2014 cu toate completarile ulterioare) si respectand conditiile de retur, precizate mai sus.
Returnarea banilor se face prin transfer bancar in contul transmis de catre client.
Termenul de returnare a banilor:
- Pentru produsele returnate in primele 14 zile de la achizitie, termenul maxim de rambursare a banilor este de 14 zile, de la data cand Furnizorul a receptionat produsul returnat.
- Pentru produsele care au fost returnate pentru ca au fost livrate gresit sau au fost deteriorate din transport, termenul de rambursare a banilor este stabilit de comun acord cu clientul;
- Pentru produsele care au fost returnate in conditii neconforme si pentru care nu s-au respectat conditiile de retur precizate mai sus, Furnizorul isi rezerva dreptul (in conformitate cu OUG 134/2014) de a refuza receptia acestora si implicit, returnarea banilor clientului.
Modalitati de plata:
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata.
- pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs -> prin virament bancar in contul clientului.
Prin informatiile mentionate mai sus, SC. GLOBAL CARPET HOUSE SRL isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela!